רבות דובר על שווי גובה דמי השימוש בכלי רכב בישראל, ביחס למדינות המערב. במדינת ישראל שווי השימוש עולה, בעוד ערכו של כלי הרכב יורד – לעומת המצב בשאר העולם, שם שווי השימוש יורד בהתאמה למחיר החדש של הרכב.
פסק דין חדש, שהתקבל לאחרונה בבית המשפט המחוזי בחיפה, דן בעניין המס המשולם בגין שווי השימוש על כלי רכב עבודה צמוד, למרות שכבר ב-2009 פסק בית המשפט כי במידה וניתן להוכיח שהשימוש ברכב נעשה לצורכי עבודה, אין צורך לשלם עליו דמי שימוש. אם זה המצב, מדוע לא פועלת רשות המסים במדינה לתיקון העיוות כלפי האזרחים ומכריחה אותם לשלם בכל מחיר?
קראו את הטור המקצועי של אבי הורוביץ, יועץ ליסינג ומייסד הליסינג התפעולי בישראל, בעיתון דה – מרקר
Latest posts by אבי הורוביץ יועץ ליסינג (see all)
- הניסיון לשנות את מחירון כלי הרכב – מה הבעיות הקיימות בו? - 27 באוקטובר 2020
- כיצד עובד הרכב האוטונומי? - 15 באוקטובר 2020
- 2021: נתוני צריכת הדלק בשינוי מפתיע - 12 באוקטובר 2020
- האם שוק הליסינג מוריד הילוך לקראת ירידה? - 4 באוקטובר 2020
- הערים הגדולות מכריזות: אין כניסה למכוניות מזהמות - 22 בספטמבר 2020